Aplikacja Mobilna - Nasz Bank



Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Lipsku. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne dostęp chroniony jest kodem ePIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.


Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia: Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne

Jak zacząć korzystać?

Wejdź do sklepu Google Play lub AppleStore i pobierz aplikację Nasz Bank. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkamiwyświetlanymi w aplikacji:


Zaloguj się do Internet Banking i przejdź do USTAWIENIA -> KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA -> DODAJ URZĄDZENIE i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:

Ustal kod e-PIN do apikacji - długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami


Gotowe: Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

Pozostałe informacje

Instrukcja jak zainstalować i jak korzystać z aplikacji mobilnej na iOS BS Lipsko Nasz Bank.

Instrukcja jak zainstalować i jak korzystać z aplikacji mobilnej na Android BS Lipsko Nasz Bank.

Polityka prywatności dla aplikacji mobilnej na systemy Android i iOS.   
Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Bank.



O BANKU

Historia
Rada i Zarząd
Statut Banku
Zasady składania reklamacji, skarg i wniosków
Informacje dodatkowe
Wskaźniki referencyjne
Gwarancje BFG

TABELE

Tabela oprocentowania
Taryfa prowizji i opłat
OFERTA

Osoby fizyczne
Przedsiębiorcy
Rolnicy



BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA

Internet Banking
Aplikacja mobilna
SMS Banking
Karty płatnicze
3D Secure
PRZYDATNE LINKI

Kontakt

Doładowania telefonów
Bankomaty
Invoobill
Western Union
Płatności zagraniczne
Przenoszenie rachunku
SGB ID
Profil Zaufany

SGB ID
Pacjent.gov.pl

PSD2

Do pobrania
INFORMACJE

Zastrzeganie, aktywacja kart płatniczych, 3D Secure:
    
800 888 888
61 647 28 46


Kod SWIFT:
GBWCPLPP

Blokowanie dostępu do Internet Bankingu
sms o treści
BI#identyfikator#PESEL
na numer telefonu
666 345 254