Bank Spółdzielczy w Lipsku     
rok założenia 1917                   



logowanie




         Oferta
 Osoby fizyczne
 Przedsiębiorcy
 Rolnicy




      Informacje


  Zastrzeganie kart
  płatniczych:
    22 515-31-50
    22 515-35-25
    828-828-828

 Odblokowanie karty
 3D-Secure:
    800 888 888
    61 647 28 46

 Kod SWIFT:
   GBWCPLPP

Blokowanie dostępu do Internet Bankingu
sms o treści
  BI#identyfikator#PESEL
na numer telefonu
  666 345 254









Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Lipsku. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne  dostęp chroniony jest kodem ePIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

       

 

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia:

·         dostęp do rachunków,

·          przegląd sald i historii operacji na rachunkach,

·         wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,

·         wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,

·         wykonywanie przelewów Split Payment,

·         wykonywanie przelewów predefiniowanych,

·         obsługę lokat terminowych: szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,

·          obsługę kredytów: szczegóły kredytu, harmonogram spłat,

·          mobilną autoryzację: powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push.

·         logowanie poprzez kod ePIN lub biometrycznie (odciskiem palca).

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

 

 

Jak zacząć korzystać ?

 

1.    Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.

2.    Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:

           https://www.bssztum.pl/files/image/Nasz-Bank-2.png

3.    Zaloguj się do Internet Banking i przejdź do USTAWIENIA -> KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA -> DODAJ URZĄDZENIE i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:

a.    podaj nazwę urządzenia

b.    wpisz otrzymany kod z SMS

c.    zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej

https://www.bssztum.pl/files/image/Nasz-Bank-3.PNG

4.    Ustal kod e-PIN do apikacji - długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

https://www.bssztum.pl/files/image/Nasz-Bank-4.png

 

Gotowe: „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

 


© 2019 by Łukasz Sobólski | Nasza strona nie używa plików cookies