accessibility_new

close

Ustawienia dostępności

refresh



Aplikacja Mobilna - Nasz Bank




Logo aplikacji Nasz Bank

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Lipsku. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne — dostęp chroniony jest kodem ePIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

Ikona funkcji aplikacji 1 Ikona funkcji aplikacji 2 Ikona funkcji aplikacji 3

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia:

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

Jak zacząć korzystać?

Wejdź do sklepu Google Play lub Apple Store i pobierz aplikację Nasz Bank. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:

Ekran powitalny aplikacji Nasz Bank Ekran logowania aplikacji Nasz Bank

Zaloguj się do Internet Banking i przejdź do USTAWIENIA → KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA → DODAJ URZĄDZENIE i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:


Ekran dodawania urządzenia w bankowości internetowej

Ustal kod e-PIN do aplikacji - długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami.

Ekran ustalania kodu e-PIN

Gotowe: Proces aktywacji zakończył się pomyślnie.

Pozostałe informacje

Instrukcja jak zainstalować i jak korzystać z aplikacji mobilnej na iOS BS Lipsko Nasz Bank.

Instrukcja jak zainstalować i jak korzystać z aplikacji mobilnej na Android BS Lipsko Nasz Bank.

Polityka prywatności dla aplikacji mobilnej na systemy Android i iOS.

Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Bank.